Slovo je jako dvousečný meč

Je to sice tvrdé přirovnání, ale nicméně celkem trefné. Slova, která vypustíme z našich úst, mohou skutečně ublížit a to nejen někomu, komu je říkáme, ale i nám, protože jsme byli jejich nositeli. Některá jsou velmi bolestivá a provází nás po celý život. Je zvláštní, že obyčejné slovo se stalo takovou klíčovou frází v našem životě a neustále nám připomíná toho, kdo za ním stál. Samozřejmě, že pokud jsou to slova, která nám lichotí, povzbuzují nebo zkrátka jen potěší, když si na ně vzpomeneme, tak jsou pro nás daleko příjemnější. Za takovými slovy nebo výroky stojí vzpomínka, která přetrvává. Ač se to nezdá, tak právě vybraná slova mají vliv konkrétně i při tvorbě webových stránek. Při správné volbě získáme to, co potřebujeme, při špatné spíš zůstaneme někde hodně hluboko v zapomnění. Pak nás mohou najít jen ti, kteří se nevzdají ani po 10 a více stránkách vyhledávaných slov.

www

Ne každý má takovou trpělivost

Také hlavní roli hraje čas. Ne každý má totiž tolik volného času, aby strávil prohlížením nabízených webových stránek všech firem, které mu vyhledávač nalezne. Většinou je prokázané, že po první straně, uživatel zadá jinou frázi nebo stylistiku slova, které by nás mělo ihned najít. To v podstatě znamená jen jedno. Pokud chceme být rychle nalezeni, potřebujeme se dostat na přední strany vyhledávačů. Světe div se, pomoci nám v tom může zase jedině takové slovo, které bude mít moc, probojovat se na přední pozice. To není hra, my zkrátka potřebujeme získat správný a výstižný návrh klíčových slov, které naše stránky zviditelní.

graf

Klíčová slova odemknou vstupní dveře

Pokud jsme získali správná slova, teď bude třeba je správně a výstižně umístit. Především musí mít něco společného s naším cílem. Podle toho co nabízíme nebo vyrábíme, případně v čem chceme někomu poradit. I do svého vlastního blogu potřebujeme zanést tento prvek, jelikož to je přesně to, proč nás budou ostatní vyhledávat a kdy se jim zapíšeme do jejich myslí, že existujeme. Prakticky jsme dosáhli cíle. Oslovili návštěvníky, z kterých se stali zákazníci, pokud nabízíme služby, které jsou součástí našeho živobytí.